Gamification as a Management Tool of the Consumer Involvement

نویسندگان

چکیده

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

the effect of using learning logs as a self-assessment tool on the syntactic development among iranian pre-intermediate efl learners

چکیده: هدف از انجام این پژوهش ،بررسی استفاده از یادداشتهای یادگیری به عنوان یکی از ابزار های خود ارزشیابی بر افزایش مهارت دستوری (صورتهای شرطی و مجهول) زبان آموزان در مقطع پیش متوسطه بوده است .بدین منظور یک تست استاندارد در مقطع پیش متوسطه بین 90 نفر زبان آموز در سنین 15 تا 20 سال در آموزشگاه زبان انگلیسی امین و پارسا در شهرستان شاهرود برگزار شد از میان این افراد 60 فراگیر انتخاب شدند. و این 6...

translating allusive devices:a survey of a portrait of the artist as a young man by james joyce

تلمیح یکی از عناصری است که تقریباً در همه ی متون ادبی یافت و باعث ایجاد شکاف های فرهنگی می شود. در این تحقیق به عنوان شکلی از بینامتنیت در ترجمه مورد توجه قرار می گیرد. تلاش شده است تا راهکارهای مترجمان برای ترجمه چهار نوع اسامی خاص و عبارات کلیدی تلمیحی (مذهبی، سیاسی، تاریخی و اسطوره ای) موجود در رمانِ چهره مرد هنرمند در جوانی به فارسی بررسی شود. این تحقیق مقایسه ای بر اساس راهکارهای ترجمه تلمیح...

15 صفحه اول

Understanding Gamification of Consumer Experiences

Recently, organizations have begun to tout ‘gamification’ as an effective method of increasing motivation and engagement of employees, customers, patients, and students, among other stakeholders (Wingfield 2012). Nonetheless, despite projections that such gamification will become a widely adopted phenomenon, estimates are gloomy with respect to the real impact these projects will have on the ex...

متن کامل

A Gameful Change How Gamification Can Be Used as a Communication Tool in Change Management

Nowadays organisations have to relate and adapt to a more digital reality, however, approximately 70 % of all digital transformation projects fail. Gamification is constructed by applying game elements to non-game context, in order to create motivational affordance that signals gamefulness. Game elements can be components, mechanics, dynamics and emotion, i.e., visual elements and behind the sc...

متن کامل

the significance of conjunction as a cohesive device in teaching writing

the research questions were as follows: 1. is there any relationship between the students concious awareness of the form and implications of the conjuncations and their improvement in using appropriate conjunctions? 2. does students knowledge of the from and the implications of the conjunctions help them to produce more coherent writings. 3. does a comparison between english conjunctions and th...

15 صفحه اول

ذخیره در منابع من


  با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ژورنال

عنوان ژورنال: Marketing i Zarządzanie

سال: 2016

ISSN: 2450-775X

DOI: 10.18276/miz.2016.45-25